japanese-garden
در 9 ژانویه 2009 سایت خبری USNews در بخش Money & Business برای سال میلادی جاری بهترین شغل ها را معمار منظر معرفی کرد و موقعیت شغلی یک معمار منظر را در آمریکا تشریح نمود. ترجمه مقاله مذکور را در ادامه می خوانید:

چکیده:
شما ممکن است ساخت حیاط خلوتی هایی مجلل برای مردم ثروتمند را به انجام برسانید، یا ممکن است در طراحی مناطق باتلاقی احیا شده، پناهگاه های کوهستانی، فضاهای باز شهری و حتی باغ وحش ها همکاری کنید؛ یک معمار منظر باید در هر دو زمینه زیبایی شناسی و عملکردی –هنر و علم – استعداد داشته باشد. شما یک اکوسیستم خلق می کنید که باید در طول زمان تداوم یابد. به راستی، پایداری (به طور افزاینده ای)، به اولویت بالاتری برای بسیاری از طراحان منظر و استفاده کنندگان تبدیل شده است. یکی از آخرین نوآوری ها در این زمینه، بام های سبز است، بام هایی متشکل از گیاهانی که در یک لایه از مواد مقوی نباتات بر روی عایقی ضد رطوبت قرار می گیرند.
از زمانی که هزینه های تأسیس کارگاه کاهش یافت، 20% معماران منظر آمریکا برای خودشان به صورت مستقل کار می کنند. اینها کسانی هستند که کمتر کارهای پیمانکاری را برای شرکت های خصوصی و دولت انجام می دهند. از سوی دیگر پروژه های معماری منظر تحت تسلط آیین نامه های دولتی برای بیشه های رو به رشد شدند. موفق شدن در این حرفه امکان پذیر است اگر شما به محیط زیست توجه داشته باشید و بتوانید با اغلب فرآیند های پر پیچ و خم مصوب ( از جانب دولت ) مدارا کنید. اگر فشار روانی به شدت افزایش پیدا کرد، شما همیشه می توانید لحظه ای از آرامش را در یکی از پروژه های معماری منظرتان جستجو کنید.

یک روز کاری:
شما یک ماموریت جدید را آغاز کرده اید: طراحی محوطه برای بخش اداری یک مدرسه. شما قبلاً با طراح برنامه، معمار پروژه، مهندس عمران، متخصص آب شناسی صحبت و آیین نامه های دولتی را مطالعه کرده اید. امروز شما به الگوی نور خورشید و شیب زمین مورد نظر و ویژگی ها و مشخصات خاک توجه می کنید. شما نتیجه پرسشنامه ای که کاربران آتی زمین تکمیل کرده اند را مطالعه می کنید و سعی می کنید عواملی را که می تواند تجربه های آنها را خوشایند و کارآمد سازد، تعیین کنید. سپس از یک برنامه کامپیوتری استفاده می کنید. شما کروکی از نقشه اولیه تسطیح زمین، جا نمایی بناها، راه های پیاده و خیابان همراه با جلوه های تزئینی مانند طرح کاشت گیاهان و جای گیری آبنماها را آماده می کنید. بعد از آن، شما باید کار بر روی سایت را با توضیح دقیق جزئیات فرآیند در اولویت قرار دهید و جستجوهای خود را با استفاده از دوربین قابل حمل مستند سازی کنید. شما هیجان زده می شوید از اینکه برای ارائه پلان های اولیه یک قرار ملاقات با کارفرما گذاشتید. اگر مجبور نشوید دو روز برای نوشتن یک مجموعه از کاربری های زمین و مدارک محیطی به دولت وقت صرف کنید.

معماری منظر یک تخصص هوشمند:
احیا اکوسیستم: دولت و گروه های غیر انتفاعی افزایش مبلغ زمین را به حالت اولیه اش باز می گردانند. این فرآیند با مدیریت جدید، انجمن و جریان های حامی محیط زیست رو به رشد سرعت پیدا می کند.
چین: مادامی که روند کند اقتصادی آمریکا، از افزایش درآمد معماران منظر جلوگیری می کند، شرایط کار در کشوری مانند چین بهتر است. کار در چین مستلزم آموزش قابل توجه اضافی برای ایجاد شناخت به اولویت ها در زمینه آگاهی به تکنیک های تجارت چینی و توسعه ارتباطات لازم، خواهد بود. اما در یک فرآیند بلند مدت تصمیم گیری هوشمند می تواند گنجانده شود.

اطلاعات درآمد و حقوق:
به طور متوسط ( با 8 سال کار در این زمینه ) : 62000 $
بر حسب درصد بین 25 تا 75 ( با 8 سال تجربه کاری یا بیشتر) :53100 $ – 77100 $

کارآموزی :
به صورت عادی، شما می توانید فقط با مدرک لیسانس با یک سال سابقه حرفه ای کار بگیرید. اگر شما قبلاً یک مدرک لیسانس غیر از معماری منظر داشته باشید، برای کار باید 3 سال برنامه های فوق لیسانس را بگذرانید.
منبع: www.usnews.com

"دانلود فایل های پیوست مطلب"
-----------------------------------------------------------------------------------------
Icon of بهترین حرفه آمریکا در سال ۲۰۰۹  معمار منظر بهترین حرفه آمریکا در سال ۲۰۰۹ معمار منظر (57.8 KB)
       تعداد دانلود: 1
       زمان آخرین دانلود: چهارشنبه, 14 می 2014
------------------------------------------------------------------------------------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *