نشريه اينترنتي معمار 24- متشکل از گروهی دانشجویان معماری و معماران زیر 24 سال می باشد که از دانشکده های مختلف گرد هم آمده و سعی بر آن دارند تا از دید خود و در حد توان به پیشبرد هر چه بیشتر معماری در این مرز و بوم کمک نمایند.
01
در این راستا فعالیت هایی همچون برپایی همایش، مصاحبه با بزرگان معماری، نقد آثار معماري و شهرسازي از زبان دانشجو، مقالات علمی مرتبط با مباحث روز در این زمینه و شاخه های مرتبط را در برنامه کار خود قرار داده و در راستای بالا رفتن کیفیت دانشکده ها همت گمارده است.
نشريه اينترنتي معمار 24- به صورت دو هفته نامه انتشار مي يابد و در هر شماره  يكي از دانشگاه هاي شوراي سردبيري،‌ به عنوان مسئول و سردبير آن شماره،‌ 60 در صد مطالب را تهيه و مابقي را ميان ساير اعضا تقسيم مي نمايد.
منتظر شما هستیم در:
http://www.memar-24.ir
این نشريه اينترنتي که تحت حمایت پژوهشکده نظر فعالیت دارد، از تمامی دانشجویان معماری و معمارانی که کمتر از 24 سال داشته و علاقه مند به همکاری می باشند دعوت به عمل آورده و از آن استقبال می نماید.
امید بر آن است که دانشجو، این نیروی بالقوه که به زودی وظیفه سنگینی بر عهده خواهد داشت، نقش خود را هر چه پر رنگ تر ایفا نماید.
02

"دانلود فایل های پیوست مطلب"
-----------------------------------------------------------------------------------------
Icon of معرفي سايت Memar-24 معرفي سايت Memar-24 (202.0 KB)
       تعداد دانلود: 0
       زمان آخرین دانلود: دوشنبه, 30 نوامبر -0001
------------------------------------------------------------------------------------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *