این کتاب، راهنمایی در مورد موضوعsustainability از نقطه نظر معماران منظر است و به تکنیک های حرفه ای که برنامه ریزان، طراحان و مدیران منظر به کار می گیرند اشاره دارد. چاپ دوم کتاب که در August 2007 منتشر شد، کاملا به روز شده است و به بررسی بازتاب گسترش استفاده از مصالح نوین در منظر می پردازد.
در این کتاب ارتباط بین معماری منظر و Sustainability به طور جامع مورد بحث قرار می گیرد. بخش عمده ای از کتاب بر اساس اکولوژی مناظر پی ریزی شده است و تقابل آن با ایده “منظر باید فقط از لحاظ بصری جذاب باشد” یا “منظر مکانی برای بلند پروازی های ذهنی برای هنر های زیبا است” مورد بررسی قرار می گیرد.

01

Landscape and Sustainability بنای فکری را بنیان نهاد که نیاز به گرایش جدیدی در میان متخصصین دارد. در این نگرش “آیا تحمل پذیر است؟” باید سوال محرک تحقیق باشد. این تکنیک مقیاس جهانی تا محلی و از سیاست گذاری های کلان تا برنامه ریزی و جزییات طراحی و اجرا، مدیریت و نگهداری را شامل می شود.
حامیان این تکنیک آن را ارتقا داده و نظم و پیچیدگی تحقیق را بارها آزموده اند و به علت ضرورت پیشرفت آن در آینده، روش ها و موضوعات تخصصی و صورت جلسات اجرایی این تکنیک به طور مداوم مورد مباحثه قرار گرفته است.
هدف کتاب، جلب نظر، علاقه مندی و آگاهی دادن به افراد متخصص منظر و طیف گسترده ای از برنامه ریزان کاربری اراضی، کشاورزی، جنگلداری، حفاظت محیط زیست و مدیریت اراضی است.
Landscape در اینجا عرصه وسیعی از معانی برنامه ریزی، طراحی و مدیریت را شامل می شود. این کتاب راه طولانی “منظر” به معنی “عرصه ای از زمین که چشم در یک نگاه می تواند ببیند” برای رسیدن به تعبیری همه جانبه از منظر که هر دو جنبه هنری و علمی، بر اساس موضوعاتی شامل: هنر، ادبیات، اکولوژی، جغرافیا و دیگر موضوعات است را طی می کند.

02

Teesside Canoe Slalom: although some major new public facilities were created, the communal environments created by Urban Development Corporations were mostly typical of a large-scale, somewhat clinical ‘flagship’ approach to regeneration.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *