KLA  یک شرکت مبتکر در طراحی منظر با مدیریت آقای استیون کوچ Steven Koch است که طیف وسیعی از پروژه ها همچون پارک های عمومی، فضاهای باز سبز، طراحی شهری ـ با تکیه بر احیای فضاهای شهری ـ فضاهای مسکونی و ویلا های شخصی را طراحی و به اجرا رسانده است.

01

این شرکت توانسته است تا در سالهای اخیر توجه زیادی را در جامعه معماران منظر آمریکا به خود جلب نموده و جوایز بسیاری نیز در زمینه معماری منظر از آن خود کند. برخی از جوایز این شرکت عبارتند از:

همچنین پروژه های این گروه در کتابها و مجله های گوناگونی منتشر شده است که عبارتند از:

توجه به نیازهای اکولوژی و احیای انرژی های طبیعی از اجزای جدایی ناپذیر قواعد کلی در  طرح های KLA   برای طراحی محیط هستند.
KLA   می کوشد تا طبیعت (علوم طبیعی) و دانش اجتماعی معماری منظر را برای تسهیل فعالیت زندگی روزمره مردم به واسطه طراحی کاربردی و در تعامل با محیط ترکیب کند.
ارائه خلاقانه از آب، نور، مجسمه سازی، پوشش های گیاهی، مصالح غیر صنعتی و قابل بازیافت برخی از ویژگیهای طرح های KLA   هستند. KLA   با ترقی دیدگاه گروه نسبت به پروژه ها تلاش می کند تا مشارکتی فعال میان کارفرما، معماران، مهندسان و گروه کاربران ایجاد کند. این گروه تئوری های فنی خاص خود را با سایر نظریه ها برای رسیدن به یک تحلیل ژرف از منظر، برنامه دهی پروژه و تعامل مناسب با بناهای معماری تلفیق می کند و راهکارهای حرفه ای در طراحی را به واسطه مستند سازی داده ها و مهارت های مدیرت پروژه به طرحی کامل و با کیفیت تبدیل می کند.

چشم اندازهای KLA  :

 در ادامه تصاویری از پروژه مسکونی رایت در اورگون که توانست در سال 2005 جایزه حرفه ای انجمن معماران منظر آمریکا را به خود اختصاص دهد و طرح روی جلد مجله Landscape Architecture را در اکتبر 2006 به خود اختصاص داد، آورده شده است.

02

03

04

در شماره های آینده به معرفی سایر پروژه های موفق این گروه خواهیم پرداخت.
منبع:  وب سایت شرکت KLA
http://www.kochla.com

"دانلود فایل های پیوست مطلب"
-----------------------------------------------------------------------------------------
Icon of معرفی گروه معماری منظر Koch معرفی گروه معماری منظر Koch (319.2 KB)
       تعداد دانلود: 2
       زمان آخرین دانلود: چهارشنبه, 28 دسامبر 2016
------------------------------------------------------------------------------------------

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *