انجمن علمی – دانشجویی معماری منظر دانشگاه تهران در راستای نیل به اهداف علمی، آموزشی و ترویجی اش در سال 1387 در سه گروه اصلی برنامه هایی را سیاست گذاری و برگزار نمود که در زیر به آنها اشاره می شود:
برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی معماری منظر
در سالن نمایشگاه پردیس هنرهای زیبا در اردیبهشت 1387 با همکاری انجمن علمی معماری منظر دانشگاه های شهید بهشتی و تربیت مدرس. در این نمایشگاه با معرفی پروژه های دانشجویی دانشجویان سه دانشگاه تهران، شهید بهشتی و تربیت مدرس (که در رشته معماری منظر دانشجو می پذیرند) در کنار دعوت از مهندسین مشاور فعال در زمینه معماری منظر و نمایش پروژه های حرفه ای معماری منظر تلاش شد تا رشته نوپا و ناآشنای معماری منظر به فضای حرفه ای و دانشجویی معرفی گردد.
برگزاری سفرهای علمی – پژوهشی به مناطق مختلف کشور
سفر 5 روزه به تخت سلیمان (آذربایجان) و استان کردستان در اردیبهشت 1387
سفر دو روزه به شهرستان نراق در آبان 1387
سفر 5 روزه به کویر مرکزی ایران و استان خراسان جنوبی در آذر 1387
و ارائه دست آوردهای سفر به صورت مقالات پژوهشی و گزارش های سفر در مجله اینترنتی دانشجویان معماری منظر با آدرس www.msnzar.ws
برگزاری 10 جلسه کارگاه آموزشی “آشنایی با کاربرد نرم افزار GIS در معماری منظر”
در محل آتلیه معماری منظر دانشگاه تهران به منظور آشنایی دانشجویان معماری منظر دانشگاه تهران با کاربردهای فراوان نرم افزار GIS در معماری منظر با حضور خانم مهندس چگینی به عنوان استاد
برگزاری گردهمایی شب یلدا
دانشجویان معماری منظر و اساتید گروه معماری منظر در محل سلف سرویس پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در زمستان 1387
پی گیری تجهیز آتلیه معماری منظر دانشگاه تهران
در تکمیل نصب پرده های چوبی، ویدئو پروژکتور و … از محل حساب آتلیه معماری منظر نزد دانشگاه تهران
پی گیری تکمیل آرشیو اسنادی و آرشیو دیجیتالی کتب معماری منظر انجمن علمی معماری منظر دانشگاه تهران
با سپاس فراوان از دبیر پیشین انجمن علمی معماری منظر دانشگاه تهران (محمد عسکرزاده) و همچنین اعضاء پیشین و کنونی انجمن
"دانلود فایل های پیوست مطلب" ----------------------------------------------------------------------------------------- گزارش فعالیت های انجمن علمی – دانشجویی معماری منظر دانشگاه تهران در سال 1387 (47.8 KB)      تعداد دانلود: 0      زمان آخرین دانلود: دوشنبه, 30 نوامبر -0001 ------------------------------------------------------------------------------------------